زامورانو :" هيگوائين ، مهره بسيار مهمي در اين تيم بود "
نوشته شده توسط : siavash

زامورانو در مورد شرايط رئال مادريد اظهار نظر كرد .
ايوان زامورانو ، بازيكن شيليايي اسبق رئال مادريد ، در مورد شرايط لاليگا صحبت هايي انجام داد . او در مصاحبه تلفني با رويترز گفت :" در ماه هاي اخير همچنان بارسلونا دست نيافتني مانده است اما رئال مادريد در دسترس تر است . "
زامورانو كه سابقه قهرماني لاليگا با رئال مارديد را دارد گفت كه مورينيو ، مربي پرتغالي رئال مي تواند فاصله اين تيم را با بارسلونا بكاهد . اين بازيكن اسبق شيليايي گفت :" همه تيمهاي بزرگ فراز و نشيب هايي دارند و براي رئال مادريد نيز همين طور است . "
او افزود :" وقتي رئال مادريد فصل را آن قدر خوب شروع كرد همه در انتظار يك سال فوق العاده بودند تا اين كه برابر بارسلونا شكست سختي خوردند . به هر حال ما به مورينيو و توانايي هايش ايمان داريم و او مي تواند كه رئال مادريد را با كسب برد قدرتمندتر سازد . "
اين گلزن سابق در مورد مصدوميت هيگوائين نيز گفت :" او مصدوم شده و بايد سه ماه دور باشد و مورينيو بايد به داشته هايش اكتفا كند . هيگوائين بازيكن بسيار مهمي در تيم بود و مي توانست كه در لحظات سخت با گلهاي كليدي به كمك تيم بيايد . "
زامورانو افزود :"هيگوائين در تاكتيك تيمي نقش بسيار مهمي داشت اما متاسفانه اين اتفاق برايش افتاد و آنها آدبايور را خريدند تا بتوانند كه جاي خاليش را پر كنند ."





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: